A Twitteren mód van rá, hogy a videóformátumban közzétett hirdetések segítségével a brandek közvetlenül a saját oldalukra irányítsák a fogyasztókat.

Mivel a felhasználók egyre inkább szeretnének személyesebb kapcsolatot kiépíteni a márkákkal, a hirdetők egyre inkább igénylik, hogy átmenet nélküli felhasználói élményt teremtsenek a konverzió különböző fokozatain – írja a Kreatív Online.

A Video Website Card nevű fejlesztéssel a márkák könnyebben vonhatják be a fogyasztókat.

Az automatikusan elinduló videók bemutatják a márkaértéket, a terméket vagy szolgáltatást, mielőtt a felhasználó továbbkattint. 

A fogyasztók bevonását úgy is lehet fokozni, hogy a video végeztével egy speciális kreatív a márka website-jára irányítja a fogyasztót, hogy többet tudjon meg a termékről. 

A hirdetők arra optimalizálják a fejlesztést, amire szeretnék, és csak azután fizetnek. Egy filmstúdió például egy mozifilm előtt a trailer megtekintésére optimalizál, amikor a fő cél a figyelem felkeltése. Később viszont, amikor a film már látható a mozikban, és a cél a minél nagyobb jegyeladás, a website-ra átkattintásra koncentrál.