A Fradi labdarúgócsapata, a Veszprém férfi kézilabdázói és a Vivicitta futóverseny is fontos elem a Telekom szponzorportfóliójában.

A sport esetében kutatások alapján dőlt el, hogy focit és kézilabdát támogatjuk – mondja Szabó Béla, a Telekom kommunikációs igazgatója a Kreatív Online-on megjelent interjúban.

Még tavaly indult el a nagy sport-szponzorációs kampány, erről szólt az egész nyár, a Telekom elhelyezte magát ebben a térben az „egyek vagyunk” gondolattal, ez a cég stratégiai alapvetése.

Szabó Béla szerint úgy menedzseljenek, hogy helyben legyenek, támogassák, amit a szurkolók akarnak. Veszprémben például 3-4 napos rendezvénysorozatot építenek a Final Fourra, miniszpotokat készítenek a szurkolókkal.

Szabó Béla csapata rengeteg időt tölt ezzel a munkával, a szurkolók, a csapat és a vezetőség igényeit is felmérik. Nem csak azt nézik, hogy mit tudnak mutatni, hanem értéket próbálnak bevinni.

A Vivicittáról azt mondta: remekül megcsinálták, hasznos tartalmakat adtak az edzéshez, és több mint 11 ezer személyes videót készítettek a versenyről.

Az új kommunikációs igazgató úgy látja, hogy a Telekom új márka. Sok régi márkából lett összerakva, még sokan hívják T-Home-nak, T-Mobile-nak, ezért dolgozniuk kell az integrált márka képén, és ehhez a jól látható, sok embert érdeklő szponzoráció az adekvát.