A magyar fogyasztók 2017. március és 2018. február között 33 milliárd forint fölött költöttek tisztító- és takarítószerekre, derül ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből.

A magyar tisztító- és takarítószer piac egy év alatt 5 százalékos értékbeli növekedést ért el. Mennyiségben 2 százalékkal nőtt a forgalom az előző év azonos időszakához képest. Az eladott termékek mennyisége 51 ezer tonnánál is több – írja a Kreatív Online.

13 milliárdos éves forgalommal az általános tisztítók a legnépszerűbbek, ez értékbeli eladás szempontjából megegyezik az előző évi adatokkal.

Ezzel szemben a magyarok egyre nagyobb gondot fordítanak a fürdőszoba tisztítására: 5300 tonnányi vécétisztítószert használnak el – ez majdnem tízmilliárd forintnyi éves kiadást jelent.

Poreltávolító eszközökre 99 millió forintot költött a magyar vásárló a vizsgált időszakban.