Szeptember közepén új akcióval és kollekcióval lép piacra az osztrák Wolford divatcég. Elsősorban balerináknak kínál különböző ruhadarabokat, ám ezeket bárki megrendelheti a webáruházukban vagy megveheti a cég butikjaiban.

A balerinakampány célja, hogy a kecsességet és a minőséget állítsa a középpontba, azt sugallva, hogy az bárki számára nemcsak elérhető, de követendő példa is. A készlet darabjai 136 és 640 dollár közötti árban lesznek kaphatóak.

A Wolford a hatvanas évek közepétől célozza meg a minőségi, luxus termékek piacát, kezdetekben elsősorban fehérneműben és harisnyában volt széles a kínálata, amelyet folyamatosan bővít.

Napjainkban a világ 15 országában tart nyitva üzleteket. A brandépítésben és fejlesztésben jelentős lépés volt, amikor 1992-ben New Yorkban is üzemeltetni kezdte butikját. A mostani akció reklámarca is amerikai, Kate Boren balett-táncos.